Εμείς

Εμείς
Εμείς

Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Συνέντευξη με τον 
κ. Κώστα Ευαγγελόπουλο

 -  Καλημέρα, θείε, τι κάνεις ;
 -  Όλα καλά, κοριτσάκι μου, εσύ τι κάνεις;
 -  Θείε, θέλω να μου πεις λίγα λόγια για την ζωή σου.
 -  Σε ακούω .
 -  Πώς είναι η καθημερινή σου ζωή;
 -  Η καθημερινή ζωή αναμφίβολα έχει δυσκολίες, ως αγρότης έχω σύμμαχο κι αντίπαλο τον καιρό και διάφορες ασθένειές στα χωράφια.

 -  Για τις συνήθειες των ανθρώπων τι έχεις να πεις ;
 - Ο κάθε άνθρωπος έχει τη δικιά του νοοτροπία και το δικό του τρόπο ζωής.
 - Πώς περνάτε  τον ελεύθερο χρόνο;
 - Πολύ καλή ερώτηση… θα την θυμάμαι!!!!
 - Γιατί θείε ;
 - Γιατί ελεύθερος χρόνος δεν υπάρχει. Εγώ θα έλεγα σαν ελεύθερο χρόνο μόνο τον ύπνο.
 - Σου αρέσει κάτι στη ζωή της πόλης; 
 - Φυσικά και μου αρέσει: ο κόσμος και τα μαγαζιά, και που τα έχεις όλα δίπλα σου.
 - Το χωριό τι προσφέρει; 
 - Στο χωριό υπάρχει ηρεμία και γαλήνη, ενώ στην πόλη δεν μπορείς κάποιες φορές ούτε να κοιμηθείς από τη φασαρία.
 - Θα ήθελες να αλλάξει κάτι στο χωριό; 
 - Όχι όλα είναι υπέροχα .
-  Θείε , τι λένε οι παλιότεροι για τη καθημερινότητά τους και τι άλλαξε σήμερα ;
- Από ότι συζητάω μαζί τους, όταν έχω χρόνο, μου λένε πως δεν είχαν τρακτέρ και πήγαιναν στα χωράφια τους με τα άλογα. Δεν είχαν άσφαλτο και μέχρι να φτάσουν στο χωράφι, ήταν μέσα στην σκόνη και τη  βροχή. Είχαν και άλλα προβλήματα, που εμείς σήμερα δεν τα έχουμε .
-  Πώς φαντάζεσαι το μέλλον στο χωριό ;
-  Κάθε μέρα στο χωριό είναι και μια ξεχωριστή μέρα, είσαι μέσα στη φύση συνέχεια !!! Τι καλύτερο από το  να ζεις εδώ;;;
-  Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, θείε μου.
-  Να' σαι καλά, ανιψιά μου, και ό,τι απορία έχεις να με ρωτάς. Με ευχαριστεί να συζητώ μαζί σου.


Δημοσιογράφος: Κ. Αναστασία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε εδώ το σχόλιο σας. Παρακαλώ να είστε ευγενικοί. Δεν επιτρέπονται άσχημες εκφράσεις.