Εμείς

Εμείς
Εμείς

Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Συνέντευξη με τον κ. Γιώργο Χαλκιά


   Την Τετάρτη 30  Απριλίου 2014 επισκέφτηκε την τάξη μας ο κ. Γιώργος Χαλκιάς, Σύμβουλος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ημαθίας και μας απάντησε σε κάποιες ερωτήσεις...



- Καλημέρα, κ. Γιώργο! Καλώς ήρθατε στην τάξη μας. Χριστός Ανέστη!
- Καλώς σας βρήκα, παιδιά! Χαίρομαι πολύ που βρίσκομαι εδώ μαζί σας.
- Πώς σκεφτήκατε να γίνεται σύμβουλος των δασκάλων;
- Γιατί αγαπώ πολύ τα παιδιά και πολλές φορές τα θεωρώ όλα προέκταση της οικογένειάς μου. Όσα χρόνια ήμουν μέσα σε σχολικές τάξεις προσπαθούσα να κάνω ό,τι καλύτερο γι΄αυτά. Το ίδιο και τώρα που έχω έναν άλλο ρόλο και χρειάζεται να " συμβουλεύω ", να βοηθώ δηλαδή, και παιδιά και δασκάλους.
- Τι σπουδάσατε;
- Έκανα σπουδές στην Παιδαγωγική, στη Θεολογία, στα Οικονομικά και Μεταπτυχιακό στην Ιστορία της Εκπαίδευσης. αν το καλοσκεφτώ και το υπολογίσω, μετρώ πίσω μου 20 χρόνια σπουδών.
- Πόσο καιρό είστε Σύμβουλος;
- Είναι η πρώτη χρονιά που έχω αυτό το ρόλο κι είναι ένας ρόλος νέος κι άγνωστος, που μου προσφέρει όμως συναρπαστικές εμπειρίες. Έχω μεγάλη διάθεση να προσφέρω όσα ξέρω αλλά ταυτόχρονα μαθαίνω κι εγώ από όσα χρειάζεται κάθε μέρα να αντιμετωπίσω.
- Είναι δύσκολη η δουλειά σας;
- Σίγουρα είναι δύσκολη κι έχει μεγάλες ευθύνες, καθώς έχω να ασχοληθώ με πάρα πολλούς δασκάλους και ακόμη περισσότερους μαθητές, αλλά μου δίνει και μεγάλες χαρές και συγκινήσεις. 
- Σε πόσα σχολεία πηγαίνετε; 
- Επισκέπτομαι 21 σχολεία σε 25 σχολικά κτίρια.
- Ποια είναι τα αγαπημένα σας μαθήματα;
- Η ιστορία και τα μαθηματικά.
- Πού μένετε;
- Στη Θεσσαλονίκη.
- Τι ομάδα είστε;
- Ας πούμε Εθνική Ελλάδος... και κάποια άλλη...
- Τι κάνετε στον ελεύθερο χρόνο σας;
- Τον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο που έχω τον αφιερώνω στα παιδιά μου και στη λογοτεχνία.
- Σας ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο που μας αφιερώσατε και για τις απαντήσεις σας. 
- Εγώ σας ευχαριστώ...
- Καλημέρα σας!

                             


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε εδώ το σχόλιο σας. Παρακαλώ να είστε ευγενικοί. Δεν επιτρέπονται άσχημες εκφράσεις.