Εμείς

Εμείς
Εμείς

Παρασκευή 23 Απριλίου 2021


Δουλέψαμε  συνεργατικά σε ένα έγγραφο της Google και αυτή είναι η προσευχή μας:
 
 

Προσευχή των μικρών παιδιών


  

Θεέ μου,θα  ήθελα   να  έχω  υγεία,  

να  μη   βλέπω  εφιάλτες, να   είμαι  καλή   μαθήτρια  

και   να  έχω  ένα  ολόδικό  μου  σκυλάκι.



Θεέ μου,θα ήθελα να έχω υγεία, να μη βλέπω εφιάλτες

 και να είμαι καλή μαθήτρια. 

 

Θεέ μου, θα ήθελα να φύγει ο κορονοϊός...

  

Θεέ  μου, θα ήθελα να πάω στη θάλασσα 

και να κολυμπήσω.


Θεέ μου,   θα ήθελα   να  φύγει   αυτή  η   αρρώστια, 

 αυτός  ο   κορονοϊός.

 

Θεέ μου, θα ήθελα να τελειώσει ο κορονοϊός, 

όλοι να είμαστε υγιείς και ν’ αγαπάμε τη φύση 

και το περιβάλλον μας.


Θεέ μου, μακάρι να τελειώσουν όλες αυτές 

οι αρρώστιες, ν’ ανοίξουν τα σχολεία 

και να είμαστε όλοι ελεύθεροι.


Θεέ μου, θα ήθελα ένα σκυλάκι

μέσα στο  σπίτι


Θεέ μου, θα ήθελα να φύγει ο κορονοϊός

 για να ανοίξει το σχολείο και να δω τους φίλους μου, 

να είμαστε όλοι αγαπημένοι και υγιείς. 


Θεέ μου, θα ήθελα να φύγει ο κορονοϊός

 και να είμαστε όλοι καλά!

 


Στέλλα, Σωτήρης, Μαριτίνα, Γαβριήλ, Μιχάλης 
Κωνσταντίνος Μπ.

Κωνσταντίνος Π., Τζούλιο, Κατερίνα, Νεφέλη

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε εδώ το σχόλιο σας. Παρακαλώ να είστε ευγενικοί. Δεν επιτρέπονται άσχημες εκφράσεις.